Skip to main content

LOS lampje knippert rood bij installatie, geen internet

• 13 maart 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Bij de installatie van mijn Odido pakket krijg ik het niet voor elkaar om het internet werkend te krijgen. Het lampje LOS op de ONT knippert rood. 

13 maart 2025

jessesijbring schreef:

Bij de installatie van mijn Odido pakket krijg ik het niet voor elkaar om het internet werkend te krijgen. Het lampje LOS op de ONT knippert rood. 

Hi ​@jessesijbring, Odido moet je ONT registreren, voordat dit werkt. Het zou ook kunnen zijn dat de lijn nog niet actief is. Ik zou aanraden om als je al een afspraaklink hebt voor guidion, de afspraak in te plannen en zo niet met de klantenservice te bellen, om te vragen of de lijn al actief is.

KerraT
  • is een nieuwe Poster
  • 13 maart 2025
jessesijbring schreef:

Hi ​@jessesijbring, Odido moet je ONT registreren, voordat dit werkt. Het zou ook kunnen zijn dat de lijn nog niet actief is. Ik zou aanraden om als je al een afspraaklink hebt voor guidion, de afspraak in te plannen en zo niet met de klantenservice te bellen, om te vragen of de lijn al actief is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen