Welkom op onze community! @Scuube
Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic opent. Ik help je graag verder!
Je krijgt van ons altijd je geld terug als de apparatuur is teruggestuurd en verwerkt in ons systeem. Ook als dit later is dan de originele inleverdatum.
Hoe graag ik het ook wil, kan ik de boete niet tegen gaan. Wat ik wel kan doen is de betaling uitstellen wanneer je bericht ontvangt over de boete. Wanneer je de apparatuur dan hebt teruggestuurd, kan ik de creditering in het systeem zetten en wordt de dit verrekend met het openstaande bedrag van de boete. Mocht je de betaling al hebben voldaan, dan vergoed ik dit uiteraard, zodra de apparatuur bij ons binnen is.
Geef je mij een seintje wanneer het zover is? Dan help ik je gelijk!
Bedankt voor de reactie! Ik zal een seintje geven wanneer ik bericht krijg over de boete, en ook zodra ik de modem terug stuur (dit zal nog even duren).