Skip to main content
Beantwoord

Koppelen LSC lamp

Ondanks de verschillende topics m.b.t. dit onderwerp nog niet gelukt om het probleem op te lossen. Sinds 3 dagen van ziggo over op Odido met een zyxel t-56 modem en 2x wifi plus. Alle apparatuur die goed gekoppeld was van calex/lsc/eufy werkt na de overgang ook nog. Een lsc lamp was offline en opnieuw koppelen lukt niet.  Steeds de melding toestel toevoegen niet gelukt. Al geprobeerd om 5g en 2.4 g te scheiden zonder resultaat. Apps opnieuw geĂŻnstalleerd zonder resultaat. Lamp diverse malen gereset knippert dan maar stopt na 5x met knipperen alsof die succesvol gekoppeld is ook dan weer de melding toestel toevoegen niet gelukt. Kan iemand mij verder helpen met dit probleem het koppelen lukt dus nu niet ook met de eufy deurbel die offline was eenzelfde probleem.

Beste antwoord door Wesley1010

Topic mag gesloten worden het is inmiddels gelukt, kan op de een of andere manier niet ontdekken hoe ik mijn vraag kan verwijderen excuus 

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2025

Topic mag gesloten worden het is inmiddels gelukt, kan op de een of andere manier niet ontdekken hoe ik mijn vraag kan verwijderen excuus 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Bedankt voor de update ​@Wesley1010, fijn dat het nu toch gelukt is! Mocht je het topic willen aanvullen met de oplossing, mag dat altijd. Mogelijk help je hier andere klanten mee! đŸ˜

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen