Ondanks de verschillende topics m.b.t. dit onderwerp nog niet gelukt om het probleem op te lossen. Sinds 3 dagen van ziggo over op Odido met een zyxel t-56 modem en 2x wifi plus. Alle apparatuur die goed gekoppeld was van calex/lsc/eufy werkt na de overgang ook nog. Een lsc lamp was offline en opnieuw koppelen lukt niet. Steeds de melding toestel toevoegen niet gelukt. Al geprobeerd om 5g en 2.4 g te scheiden zonder resultaat. Apps opnieuw geĂŻnstalleerd zonder resultaat. Lamp diverse malen gereset knippert dan maar stopt na 5x met knipperen alsof die succesvol gekoppeld is ook dan weer de melding toestel toevoegen niet gelukt. Kan iemand mij verder helpen met dit probleem het koppelen lukt dus nu niet ook met de eufy deurbel die offline was eenzelfde probleem.
Beantwoord
Koppelen LSC lamp
Beste antwoord door Wesley1010
Topic mag gesloten worden het is inmiddels gelukt, kan op de een of andere manier niet ontdekken hoe ik mijn vraag kan verwijderen excuus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.