Skip to main content
Beantwoord

Koppelen abbonement lukt niet

• 27 september 2023
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ook hier lukt het niet om een Ben Abbonement toe te voegen aan een Internet + TV abbonement. Zowel in de app als in google chrome krijg ik na het invullen van de sms code de melding “Geen account gevonden”.

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @maxoss, sorry voor de late reactie; jouw topic was tussen wal en schip beland en heb ik nu handmatig op kunnen sporen na een moderatieronde. Het is niet mogelijk om een BEN-abonnement te linken aan een Mijn Odido account. 

Bekijk origineel

6 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • Antwoord
  • 10 oktober 2023

Hoi @maxoss, sorry voor de late reactie; jouw topic was tussen wal en schip beland en heb ik nu handmatig op kunnen sporen na een moderatieronde. Het is niet mogelijk om een BEN-abonnement te linken aan een Mijn Odido account. 

• Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2023

Hier lukt het ook niet steeds foutmeldingen 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 31 oktober 2023

Hi @Lilianw, het is niet mogelijk om een Ben® abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ben® heeft een eigen app. 

• Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2023

Hey tommy het gaat om een t mobile abonnement.

ik kan nu mijn tv zenders niet aanpassen dat kon met t mobile wel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 31 oktober 2023

Hi @Lilianw, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je Internet + TV abonnement al gekoppeld staat aan dit e-mailadres: ********jers@t-mobilethuis.nl. Als je met dit e-mailadres inlogt kun je je abonnement bekijken!

• Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2023

Ja gelukt👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen