Skip to main content

Heb op 15-10-24 Klik&Klaar aangeschaft in een winkel van Odido. Helaas werkt dit niet voor mij en ben sinds 17-10-24 bezig om het contract, wat nu nog in de bedenktijd is, te ontbinden. 17-10-24 ruim 1,5 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat. 18-10-24 weer een uur aan de telefoon gezeten met Odido met de belofte dat ik een mail zou ontvangen met verdere instructies. 
Gister 21-10  een antwoord gekregen van Demi van Odido dat ik de mail maandag 21-10-24 zal ontvangen. Vandaag ook nog niets ontvangen. Wederom vandaag weer een poging ondernomen om te bellen maar na 45 minuten is de verbinding verbroken.  
kreeg ondertussen wel een melding van de bank dat er per 24 oktober geld van mijn rekening wordt afgeschreven voor het Klik&klaar contract. ???????????   Hoezo 15 dagen bedenktijd. 

Hi @Timsart, welkom op onze Community!

Demi heeft gister aan mij gevraagd om er een blik op te werpen. Het was nog niet opgezegd, ik heb het gister voor je opgezegd en als het goed is ontvang je vandaag de e-mail. 


@Tommie van Odido Ik heb hetzelfde probleem, lukt me niet om er doorheen te komen (chat+telefonisch) om op te zeggen. Ik haal max 100mbit down en max 10mbit up thuis, dat is niet werkbaar, dus ik blijf bij de (hele dure) glasvezel kabel helaas.

Kun je voor mij het ook opzeggen nu ik nog in de bedenktijd zit? Alvast bedankt!

Mvg


Hi @bravoman81, welkom op onze Community!

Ik heb het voor je opgezegd. Je ontvangt hier morgen een e-mail over met de bevestiging. In dit topic staat het antwoordnummer waar je het neer retour kan sturen:  

 


Hi @bravoman81, welkom op onze Community!

Ik heb het voor je opgezegd. Je ontvangt hier morgen een e-mail over met de bevestiging. In dit topic staat het antwoordnummer waar je het neer retour kan sturen:  

 

Hoi @Tommie van Odido ,

Bedankt voor het opzeggen! Ik heb nog geen mail gehad, maar ik zie op “mijn Odido” wel dat t abonnement opgezegd is. Ik zal zo de spullen afgeven bij DHL.

mvg


Reageer