Beste @Bensrij Al na één of twee maanden moet je toch zelf gezien hebben dat het bedrag niet klopt. Heb je nooit op de facturen gekeken?
Beste @Bensrij Al na één of twee maanden moet je toch zelf gezien hebben dat het bedrag niet klopt. Heb je nooit op de facturen gekeken?
Blijkbaar niet, anders had ik natuurlijk wel eerder aan de bel getrokken.
Hi @Bensrij, welkom op onze Community!
Als er klantvoordeel actief was op het adres, ongeacht de persoon, en je hebt het aangevraagd dan zou het actief moeten zijn. Klantvoordeel werkt namelijk per adres en niet per persoon. Dus of de aanvraag is niet gedaan of niet doorgekomen. Nu heb ik overleg gehad en kan ik je uit coulance 1 jaar, circa € 60, vergoeden. Zal ik dit in gang zetten?
Hi @Bensrij, welkom op onze Community!
Als er klantvoordeel actief was op het adres, ongeacht de persoon, en je hebt het aangevraagd dan zou het actief moeten zijn. Klantvoordeel werkt namelijk per adres en niet per persoon. Dus of de aanvraag is niet gedaan of niet doorgekomen. Nu heb ik overleg gehad en kan ik je uit coulance 1 jaar, circa € 60, vergoeden. Zal ik dit in gang zetten?
Hoi Tommie,
Bedankt voor je reactie! Ik heb dankzij het klantvoordeel al wel langere tijd wel dubbele data en 2,50 korting op mijn mobiele factuur ontvangen. Dus er was klantvoordeel actief op mijn adres.
Gisteren aan de telefoon, toen ik mijn thuis abonnement wilde verlengen, vertelde de medewerker mij dat mijn klantvoordeel daadwerkelijk frustreerde door het lopende abonnement (mét klantvoordeel) van de vorige bewoonster. In mijn verlening was het daarom ook niet mogelijk om de klantvoordeel aan te zetten als het andere abonnement nog lopend was. De medewerker heeft gister het abonnement van de vorige bewoonster stopgezet.
Kun je dit misschien nog voor mij nagaan? Ik ben namelijk destijds naar T-Mobile gegaan wegens het klantvoordeel en ik geloof eerlijk gezegd niet dat ik dat niet in de aanvraag heb gedaan.
Dank!
Kan je klantvoordeel proberen aan te vragen via Mijn Odido @Bensrij? Ik ben benieuwd of dit nu wel werkt en/of welke melding je krijgt. Dan kan ik verder kijken!
Kan je klantvoordeel proberen aan te vragen via Mijn Odido @Bensrij? Ik ben benieuwd of dit nu wel werkt en/of welke melding je krijgt. Dan kan ik verder kijken!
Na de verlenging van mijn thuisabonnement op 8-10 zag ik gister op 9-10 dat het klantvoordeel op mijn mobiele abonnement weg was. Hierop heb ik aangeklikt dat ik het klantvoordeel wilde activeren en dat is ook gelukt (voor zowel thuis als mobiel).
Hi @Bensrij, dat is goed nieuws! Dank voor de update. Tommie heeft je laten weten wat hij kan doen ter compensatie. Dit is de enige optie die wij hebben. Laat je weten of we dit in orde mogen maken?
Hoi @Bensrij, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana