Ik heb sinds 24 januari 2022 een internetabonnement bij T-Mobile/Odido Thuis. Ik heb al sinds voor deze datum een mobiel abonnement bij T-Mobile/Odido. Bij het afsluiten van het internetabonnement heeft T-Mobile mij gevraagd een koopovereenkomst op te sturen van mijn woning omdat er al een abonnement op het adres actief was. Dat heb ik gedaan en dat werd als correct bevonden.
Ik heb vandaag telefonisch met jullie contact gehad over het verlengen van mijn internet abonnement (Thuis). Hierbij bleek dat het internet/TV-abonnement van de vorige bewoonster blijkbaar nog steeds actief was (al betaalde zij niet meer). Doordat dat abonnement nog actief was, is op mijn factuur nooit het klantvoordeel van 5 euro per maand verrekend.
Hoe kan ik hier nog steeds aanspraak op maken? Ik heb het bij de bestelling aangeklikt en ik heb destijds het bewijs geleverd dat de vorige bewoonster de woning had verkocht. Snelle rekensom leert dat het gemiste klantvoordeel (circa 33 maanden * 5 euro) ongeveer 165 euro is.