Beantwoord

Klantenvoordeel nog steeds niet geactiveerd

  • 14 March 2024
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi Odido,

Sinds half januari heb ik 2 Odido abonnementen (mobiel en internet+tv), maar ik krijg hier nog steeds geen klantvoordeel van op mijn factuur. Beide abonnementen staan ook op mijn adres in Gouda.
Ik ben naar de Odido winkel geweest, daar konden ze het niet oplossen. Ook heb ik al de afgelopen weken meerdere keren gebeld met deze vraag, maar er is nog niks veranderd. Elke keer krijg ik weer te horen dat ik ‘3-5 werkdagen moet wachten’.
Ik ben nu klaar met wachten, ik wil nu gewoon een oplossing. En als iemand hier mee bezig is, kan die dan ook er voor zorgen dat ik de gegevens van mijn internet+tv abonnement kan inzien op Mijn Odido account. Vreemd genoeg lukt dit wel bij mijn mobiel abonnement, maar niet bij het internet+tv.

Mvg, Herrick

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 March 2024, 12:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Herrick 

Staan mobiel en internet beide op dezelfde naam? Indien niet dan dien je voor je internet abonnement een eigen account aan te maken.

In j́e account met mobiel, zie je daar ook je internet abonnement aangemeld onder klantvoordeel?

Hallo @Waqqas,

Ja, beide staan op mijn naam. Bij de klantenservice werd gezegd dat het waarschijnlijk en IT probleem is. Er zou een specialist naar gaan kijken, maar daar heb ik niks van gemerkt tot nu toe

Reputatie 7
Badge +9

Hi Herrick, van harte welkom op de Community en leuk dat je zowel een mobiel als thuis-abonnement bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je Klantvoordeel wil ontvangen. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er inderdaad een case (69534973) is doorgezet naar de juiste afdeling. Door de drukte zijn ze alleen nog niet aan jouw case toegekomen. 

Wat betreft het inzien van je abonnement in Mijn Odido. Er is momenteel een probleem bekend en mijn collega's van IT werken er nog aan om dit op te lossen. Ik heb zojuist een case voor je aangemaakt en doorgezet, zodat ze dit voor jou ook gaan oplossen. Gaat om case 69746082.

Ik zet je topic even in het juiste subforum, zodat mijn collega's van Thuis je op de hoogte kunnen houden van de eerste case over Klantvoordeel! 😄

Reageer