Hoe kom ik verder met een stukje service?
Na meerdere keren bellen met de klantenservice waarna ze beloven dat ik terug gebeld ga worden tot op heden niks gehoord.
De nieuwe aansluiting van de glasvezel is uitermate slecht verlopen, meerdere monteurs, meerdere dagen, slecht afgewerkt, niet volgens afspraak en nu zit ik met de problemen en een klantenservice die niks doet!
Bijgevoegd een foto van hoe het achtergelaten is midden in mijn woonkamer! Er zou een kastje op de muur komen en daaroverheen zou netjes de router geschoven worden, volgens Odido . Die zijn zelfs speciaal komen kijken aangezien wij in verbouwing zaten om te kijken waar het de beste plek zou zijn om de aansluiting te realiseren. Nu als ik tv zit te kijken knipperen er continu groene lampjes links op de vloer naast de tv. Als ik dit geweten had dan had ik het in de gang bij de meterkast binnen laten komen!
Ik krijg wel berichten en e-mails dat ik mensen gesproken heb en dat de klacht opgelost is… het tegendeel is waar!
Wie kan mij verder helpen!?
