[Opgelost] Problemen met de vaste internetverbinding
We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen.
UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!
UPDATE 10:09: We zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.
UPDATE 15:30: De meeste klanten zijn weer online. Ben jij dat nog niet? Vergeet dan niet het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Maakt het geen verschil, laat het dan weten in dit topic. Wij helpen je verder!
Bladzijde 1 / 13
Ah, vandaar! Ook hier geen internet. Alles brand zoals het moet branden maar router geeft melding geen internet. Ik maak gebruik van vlan300
Sinds 615 uur inderdaad. De helpdesk is onbereikbaar en volgens MijnOdido zijn er geen storingen. Hoe kan ik aangeven dat ik ook last heb van een storing?
Oldenzaal geen internet en TV vaste verbinding?
Ah, vandaar! Ook hier geen internet. Alles brand zoals het moet branden maar router geeft melding geen internet. Ik maak gebruik van vlan300
Ik heb de instellingen gewijzigd. Hoe stel je dit ook alweer goed in? Op mijn Deco Mesh? Alleen Vlan 300 en prio 1?
Hangt van de modem af maar dit zijn die van mij
Wil wel weten waarom er vannacht om 02:00 dhcp dingen zijn gedaan en ik nu zonder verbinding zit.
Mijn baas is niet blij dat ik als thuiswerker nu zit te niksen en te wachten op jullie.
In Driebergen ook rood lampje voor het internet.
Is er een verwachtte tijd wanneer het is opgelost? Ik heb inderdaad al storing sinds 6.30 uur.
In Driebergen ook rood lampje voor het internet.
Is er een verwachtte tijd wanneer het is opgelost? Ik heb inderdaad al storing sinds 6.30 uur.
Op zulke momenten is de klantenservice wel waardeloos hoor. Telefonisch onbereikbaar, smsjes van MijnOdido krijg je niet, en dan om 08 uur pas een melding want de werkdag begint om 8 uur :( KPN loopt hier rond om glasvezel klanten te zoeken, misschien stap ik weer lekker over
Sinds 615 uur inderdaad. De helpdesk is onbereikbaar en volgens MijnOdido zijn er geen storingen. Hoe kan ik aangeven dat ik ook last heb van een storing?
Hi all, dit topic is ervoor om de meldingen te verzamelen en centraliseren in 1 verzameltopic zodat alle betrokken partijen dit zo snel mogelijk kunnen herstellen. Dat je je hier meldt, is voldoende.
Alvast enorm bedankt voor alle geduld. We proberen jullie elk uur van updates te voorzien (waar mogelijk).
Almelo ook storing. Standaard ritueel om te resetten doorlopen. Maar het wereldbolletje blijft rood.
We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland op het netwerk van DELTA. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing samen met de beheerder. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
In Gees (Drenthe) ook het geval.
Uithoorn ook zonder internet via een Odido-Delta glasvezelverbinding. Begon rond 4:30. Rond 7:00 weer even online en sinds 7:30 weer plat.
Op de Nokia 010 branden alle lampjes groen en Alarm is uit, vreemd genoeg.
Ijsselstein ook geen internet, alles al een keer gereset.
't Gooi (Laren NH) ook rode wereldbol
In Papendrecht ook geen Odido internetverbinding via Delta glasvezel. Volgens het logboek vanaf ong. 06.15 uur
Hier in benschop ook. Hele nacht al een ding geweest zie ik in de logs
In 7711hx ligt het er ook uit! Volgens mij server al vanaf 5.40uur.
Niet zo handig met de Olympische spelen ik heb vanaf 10uur weer internet nodig aub!
Papendrecht
Goedemorgen,
Hier in Vlissingen hetzelfde verhaal, alles brand groen maar internet lampje rood.
glasvezelkastje model: Nokia xs-010x-q
modemkastje: zyxel t56
is dit genoeg info?
ik hoop dat het snel opgelost wordt
Ook in Hilvarenbeek geen internet. Rood lampje. Lekker thuiswerken met twee personen zo…
Hier in Berghem 5351 ook al de hele ochtend geen Delta glasvezel verbinding met Odido.
Zometeen dan toch maar de korte broek, flipflops en hawai shirt wisselen voor kantoor outfit 🤪
Voordeel is wel de airco op kantoor.
Idem in Ospeldijk, geen internet meer vanaf 7.45
Hier in Harmelen 3481 geen internet. Betekend dit dat Odido de vakantiedagen gaat vergoeden?
Hier ook geen internet
In Almelo Wmbrk sinds 0610 uur geen internet. Om 0400 uur is het ook al uitgevallen. Delta glasvezel ligt allen bij Odido eruit. Zij hebben zelf geen storing zo te zien. Thuiswerken is helaas niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.