Hi Ingo, van harte welkom op de Community! Er is momenteel een probleem bij ons bekend waarbij je oude Internet + TV Klantvoordeel vervalt bij het verlengen van je mobiele abonnement. Niet fijn, maar ik gok dat mijn collega's die je hebt gesproken hier niet van op de hoogte waren. Maar geen zorgen, dit is verder geen blijvend probleem. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en werkt er nog aan om dit op te lossen. We houden een formulier bij waarop ze het gemiste Klantvoordeel monitoren en voor je in orde maken. Welk aanbod is je precies gedaan wat eigenlijk niet gedaan mocht worden?
Ik kan inderdaad ook je verlenging ongedaan maken. Dan wordt je oude mobiele abonnement weer actief. Als het goed is krijg je dan ook je oude Klantvoordeel van Internet + TV terug. Alleen durf ik dat op dit moment niet met 100% zekerheid te zeggen, vanwege het bekende probleem dat momenteel speelt. Ik kan het in ieder geval voor je proberen. Mocht dit niet hebben gewerkt, dan moeten we alsnog met bovenstaande oplossing werken en wachten tot mijn collega's van IT dit hebben opgelost. In dat geval kan je dan ook opnieuw de verlenging doen naar het Sim Only abonnement dat je graag wil hebben.
Wil je de verlenging annuleren om dit te proberen? Laat het me dan weten, dan ga ik dit voor je in orde maken.
Voor nu wens ik je een hele fijne avond en ik zie je reactie graag tegemoet! 😄