Skip to main content
Beantwoord

Internet/TV abbo toevoegen aan account werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik probeer in mij account mijn tv/internet abbonement toe te voegen, maar dit lukt niet.

Iedere keer krijg de melding dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen.

Telefonisch heb ik inmiddels wel mijn tv klantnummer en pin gekregen, maar het probleem van het niet kunnen toevoegen aan mijn bestaande account is niet opgelost.

Op dit moment is enkel mijn mobiele nummer zichtbaar.

Voor zover ik weet zijn mijn gegevens voor beide abbonementen hetzelfde... maar misschien dat hier toch ergens een verschil in zit?

Beste antwoord door Martijnvp

Tommie van Odido schreef:

Hi @Martijnvp, welkom op onze Community!

Excuses voor de late reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen verkeerd stonden. Dit heb ik gelijk gezet aan beide abonnementen. Ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen! Zou je ons een terugkoppeling kunnen geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

@Tommie van Odido het is gelukt, bedankt

Bekijk origineel

11 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1286 reacties
  • 31 oktober 2023

Hallo @Martijnvp ,

Het lijkt erop dat jouw topic tussen het wal en het schip terecht is gekomen. Kan je alvast je klantnummer in je profiel zetten? Dan zal ik een moderator taggen die jou dan verder kan helpen.
De moderator reageert vanzelf.
Hallo @Tommie van Odido , wil jij verder helpen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 31 oktober 2023

Hi @Martijnvp, welkom op onze Community!

Excuses voor de late reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen verkeerd stonden. Dit heb ik gelijk gezet aan beide abonnementen. Ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen! Zou je ons een terugkoppeling kunnen geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 31 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @Martijnvp, welkom op onze Community!

@Tommie van Odido het is gelukt, bedankt

• 1 reactie
  • 23 november 2023

Ik probeer in mij account mijn tv/internet abbonement toe te voegen, maar dit lukt niet.

Iedere keer krijg de melding dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen.

zou u mij kunnen helpen? 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 november 2023

@Tommie van Odido Zou je mij ook kunnen helpen? Na het invoeren van de 4-cijferige krijg ik de melden “ Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”.

M.V.G.

Sander

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13354 reacties
  • 24 november 2023

Hi @xIrisx, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je mobiele abonnement op een andere naam staat met de initialen A.H.J. Hierdoor kun je de koppeling niet maken omdat het Internet + TV abonnement op jouw naam staat. Het Internet + TV abonnement staat de naam ook niet helemaal goed. Kan je mij een privébericht sturen met hoe het precies zit? Alvast bedankt!

Hi @Sander86, welkom op onze Community! Ik ben ook meteen voor jou gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld stond. Dit heb ik ontkoppeld en als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken. Probeer dit voor de zekerheid in de webbrowser en niet in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 november 2023

@Tommie van Odido Het is nu gelukt, bedankt voor het helpen!

• 2 reacties
  • 24 februari 2025

Ik heb dit probleem ook en hoor graag hoe dit verholpen zou kunnen worden

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 26 februari 2025

Goed dat je aansluit bij dit topic en om hulp vraagt, ik los dit graag voor je op! 😊 ​@LexM 

Ik ben direct gaan kijken en die dat de voorletters van jouw Internet + TV abonnement niet overeenkomen met wat er bij ons bekend is voor je mobiele abonnement. Hierdoor lukt het niet om de abonnementen te koppelen. Ik pas dit (met jouw toestemming) natuurlijk graag aan. Wil jij in je community profiel in het kopje ‘info voor moderator’ je voorletters bevestigen? 

Laat je het mij weten als je zover bent? Dan pas ik het meteen voor je aan! 

• 2 reacties
  • 26 februari 2025

Dankjewel ​@Teresa van Odido  voor de reactie, ik heb het aangepast in het veld.

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 59 reacties
  • 2 maart 2025

Hi ​@LexM , dank voor het aanvullen. Sorry! Ik heb je iets te snel een e-mail gestuurd met het verzoek om een kopie van je ID te sturen, maar ik zie dat je je voorletters al hebt bevestigd. Ik heb het meteen aangepast. Het kan even duren voordat dit verwerkt is. Wil je later vandaag nog een keer proberen om je Internet + TV abonnement toe te voegen? Laat me weten of het is gelukt! 😁

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen