Skip to main content
Beantwoord

Internet Storing

• 11 december 2024
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds vanacht ligt hier het internet er uit. Modem geeft ook een rood lampje bij Internet logo. Opnieuw opstarten modem etc al geprobeerd, checken van storing op de website doet het niet. Dus geen idee of het een bekende storing is.

Beste antwoord door LWi

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@ejelich, fijn dat je weer online bent! ​@LWi Jij woont niet op deze plek, daarom heb ik jouw verbinding meteen gecontroleerd. Ik zie direct dat je modem weer online is. Mogelijk had het modem last van een korte onderbreking. Kan jij dit bevestigen? Geniet van de verbinding!

Vanochtend weer online gekomen inderdaad. 2 uur er uitgelegen, of je dat kort vind is natuurlijk voor iedereen anders.

Bekijk origineel

5 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 december 2024

In Gouda helaas ook geen internet. Wel alle lampjes op groen. Alles opnieuw opstarten helpt helaas niet.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 december 2024

Probleem opgelost

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 11 december 2024

Hi ​@ejelich, fijn dat je weer online bent! ​@LWi Jij woont niet op deze plek, daarom heb ik jouw verbinding meteen gecontroleerd. Ik zie direct dat je modem weer online is. Mogelijk had het modem last van een korte onderbreking. Kan jij dit bevestigen? Geniet van de verbinding!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Vanochtend weer online gekomen inderdaad. 2 uur er uitgelegen, of je dat kort vind is natuurlijk voor iedereen anders.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 12 december 2024

@LWi Super fijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld. Ik ben het met je eens dat wat voor onderbreking natuurlijk niet gewenst is. 

Ik hoop het natuurlijk niet, maar mocht dit ooit nog eens gebeuren. Laat je het dan gelijk weten? Ik sta klaar om je meteen verder te helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen