Skip to main content

Sinds vanacht ligt hier het internet er uit. Modem geeft ook een rood lampje bij Internet logo. Opnieuw opstarten modem etc al geprobeerd, checken van storing op de website doet het niet. Dus geen idee of het een bekende storing is.

In Gouda helaas ook geen internet. Wel alle lampjes op groen. Alles opnieuw opstarten helpt helaas niet.

Probleem opgelost

Hi ​@ejelich, fijn dat je weer online bent! ​@LWi Jij woont niet op deze plek, daarom heb ik jouw verbinding meteen gecontroleerd. Ik zie direct dat je modem weer online is. Mogelijk had het modem last van een korte onderbreking. Kan jij dit bevestigen? Geniet van de verbinding!

Vanochtend weer online gekomen inderdaad. 2 uur er uitgelegen, of je dat kort vind is natuurlijk voor iedereen anders.

@LWi Super fijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld. Ik ben het met je eens dat wat voor onderbreking natuurlijk niet gewenst is. 

Ik hoop het natuurlijk niet, maar mocht dit ooit nog eens gebeuren. Laat je het dan gelijk weten? Ik sta klaar om je meteen verder te helpen! 

Reageer