Skip to main content
Beantwoord

Internet Snelheid aangepast op 2-10-2022 niet in behandeling

  • 10 november 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Goeiedag, ik heb op 2-10-2023 aanvraag gedaan om de internet snelheid te verlagen. echter krijg ik net een nieuw factuur voor de oude snelheid en zie ik dat de bestelling nog niet in behandeling is. Ik zou verwachten dat na een maand dit wel doorgevoerd had moeten zijn?

alvast bedankt voor uw hulp.

Beste antwoord door Cal van Odido

Hoi @JeffKr,

Slim dat je hier aan de bel trekt, dit ga ik sowieso voor je rechtzetten!

Ik moet zeggen dat de systemen elkaar een beetje tegenspreken, maar ik heb de indruk dat de Internetsnelheid al terug is gezet naar 400 Mbit/s alleen dat het administratief gezien nog niet goed geregeld is. Zou je het modem kort van het stroom af kunnen halen? Hiermee ververst de verbinding en ik vermoed dat alles hierdoor goed door gaat lopen.

Mocht het niet de oplossing zijn geweest dan moet ik een andere afdeling voor je inschakelen. Je geld krijg je hoe dan ook terug, daar ga ik voor je achteraan! ðŸ˜ƒ

Bekijk origineel

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi @JeffKr,

Slim dat je hier aan de bel trekt, dit ga ik sowieso voor je rechtzetten!

Ik moet zeggen dat de systemen elkaar een beetje tegenspreken, maar ik heb de indruk dat de Internetsnelheid al terug is gezet naar 400 Mbit/s alleen dat het administratief gezien nog niet goed geregeld is. Zou je het modem kort van het stroom af kunnen halen? Hiermee ververst de verbinding en ik vermoed dat alles hierdoor goed door gaat lopen.

Mocht het niet de oplossing zijn geweest dan moet ik een andere afdeling voor je inschakelen. Je geld krijg je hoe dan ook terug, daar ga ik voor je achteraan! ðŸ˜ƒ


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen