Ik heb een installatie pakket ontvangen. Het kwam in een doos die zowat uit elkaar viel en al was geopend. Is het dan nog veilig om hier gebruik van te maken of moet ik vragen om een vervanging.
Hallo
Als het apparatuur er nog prima uit ziet en het doet dan heb je geen vervanging nodig lijkt mij
Hallo
Als het apparatuur er nog prima uit ziet en het doet dan heb je geen vervanging nodig lijkt mij
Het ziet er prima uit. Maar omdat het geopend is, maak mij ik mij een beetje zorgen en denk dan gelijk aan anderen die toegang krijgen tot mijn gegevens. Heb geen verstand van dit soort dingen. Maar dat is dus onnodig. Bedankt!
Dat is inderdaad niet nodig. Het paswoord voor de wifi ga je zoieso aanpassen naar iets persoonlijke.
Dat is inderdaad niet nodig. Het paswoord voor de wifi ga je zoieso aanpassen naar iets persoonlijke.
Dat is waar. Bedankt voor de bevestiging!
Hoi
Mocht er toch materiële schade zijn toegebracht, dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je een ongeopende doos thuisgestuurd krijgt met vervangende apparatuur!
Hoi
Mocht er toch materiële schade zijn toegebracht, dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je een ongeopende doos thuisgestuurd krijgt met vervangende apparatuur!
De doos is niet verstevigd dus dat kan de reden niet zijn. Maar ik ben wel blij met de bevestiging ook van u. Ik hou het pakket gewoon omdat ik niet zie dat er schade is. Ik ben tevreden zo. Heel erg bedankt voor het aanbod en het antwoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.