Skip to main content
Beantwoord

inloggen t-mobile thuis


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo zou graag een account willen aanmaken maar dat lukt niet. probeer het wachtwoord op te vragen. Heb dit al meerdere keren geprobeerd maar krijg geen mail op het e-mail adres die ik invul. de website geeft wel aan dat hij het wachtwoord zal door sturen naar het mail adres. geen fout melding of zoiets.

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @wdaniels, van harte welkom op de Community!

Ik heb meteen je account geactiveerd en een tijdelijk wachtwoord aangemaakt. De inloggegevens stuur ik nu naar je per privébericht zodat je zelf een ander wachtwoord, naar eigen smaak, kunt invoeren. Gebruik hier straks deze pagina voor: My T-Mobile Thuis. Als we je nog eens ergens bij kunnen helpen, let me know! 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21619 reacties
  • 20 juni 2021

Hallo @wdaniels 

Weet je zeker dat de e-mailadres die je opgegeven hebt de juiste is dus die je ook bij het afsluiten van het abonnement hebt opgegeven?

Als je een ander e-mailadres hebt ingevoerd dan krijg je ook geen foutmelding, check ook je spam. Het kan soms ook wat langer duren voordat de mail binnenkomt en dat kan soms wel een aantal uren duren.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 juni 2021

Jaa dit is zeker de juiste email. Heb ook de t-mobile email geprobeerd die ik heb gekregen. Geen van beide doet het.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 juni 2021

account maken voor community ging wel foutloos


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21619 reacties
  • 20 juni 2021

@wdaniels 

Ik had eens als test wachtwoord vergeten aangeklikt en dat was ook met T-Mobile thuis. Ik kreeg de mail toen de volgende dag in de ochtend pas.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2021

Goedemorgen @wdaniels, van harte welkom op de Community!

Ik heb meteen je account geactiveerd en een tijdelijk wachtwoord aangemaakt. De inloggegevens stuur ik nu naar je per privébericht zodat je zelf een ander wachtwoord, naar eigen smaak, kunt invoeren. Gebruik hier straks deze pagina voor: My T-Mobile Thuis. Als we je nog eens ergens bij kunnen helpen, let me know! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen