Hi @k.eenschoten, ik wil je allereerst ontzettend veel sterkte wensen in deze tijd. Ik wil er graag voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer toegang hebt tot het My T-Mobile Thuis account zodat je hier alle gegevens van kan inzien. Ik heb alles voor je nagekeken en ik zie dat het overlijden nog niet is doorgegeven voor het Thuis abonnement. Dit is de reden dat het koppelen nu nog niet lukt, omdat het Thuis abonnement nog aan een ander account gekoppeld is. Ik heb voor de zekerheid het mobiele abonnement erbij gepakt en ik zie dat het overlijden hier wel helemaal goed verwerkt is. Om ervoor te zorgen dat het Thuis abonnement goed op jouw naam komt te staan, heb ik je gelijk een e-mail gestuurd met een formulier wat je kan invullen om dit te regelen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat het abonnement goed op jouw naam komt te staan en dat alle gegevens correct zijn. Ik wil je aanraden om vanaf dat moment ook het Thuis abonnement te koppelen aan je mobiele account, zo weet ik namelijk zeker dat het koppelen in één keer goed gaat. Bij het koppelen kan je dan kiezen voor het huisje met Thuis koppelen.
Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken over de kortingen, je maakt hier namelijk al optimaal gebruik van! Doordat jouw mobiele abonnement en het Thuis abonnement in ons systeem aan elkaar gekoppeld zijn, blijf je gebruikmaken van deze korting. Het My T-Mobile account heeft hier geen invloed op, dus de korting zal ook met de volgende factuur weer zichtbaar zijn! Op dit moment kan je nog wel inloggen in My T-Mobile Thuis via het oude account met een ander e-mailadres dan dat je gebruikt om in het mobiele account in te loggen. Dit kan je blijven doen totdat het abonnement op jouw naam komt te staan en het abonnement kan koppelen aan het mobiele account. Mocht je hier niet meer op in kunnen loggen, laat het me dan weten. Ik zoek dan graag samen met jou naar een oplossing om ervoor te zorgen dat je alle gegevens van het Thuis abonnement kan inzien! 😊