Het lukt mij maar niet om in contact te komen met Odido en de chat bot helpt helemaal niet. Ik betaal al een jaar lang veel te veel. Maandbedrag dat wordt afgeschreven is telkens rond de 57 euro, mij is beloofd dat ik 30 euro per maand zou betalen. Het bewijs hiervan in de vorm van mijn overeenkomst heb ik maar kan ik hier niet toevoegen. Ik betaal dus al een jaar lang ongeveer het dubbele en wil natuurlijk al dit geld graag teruggestort zien en eindelijk vanaf nu betalen zoals er is afgesproken. Geen idee hoe dit al zo lang fout kan gaan en wie mij kan helpen dit eindelijk op te lossen.
Ik betaal al een jaar lang veel te veel
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Ik heb gelijk met je meegekeken en zie dat je destijds een glasvezel pre-order hebt geplaatst. Omdat er op jouw adres (nog) geen actieve glasvezelaansluiting beschikbaar is, dit noemen we een NL9-scenario in een Hoogbouwcomplex, is de oplevering daarvan nog niet mogelijk geweest. Daardoor blijft je huidige (oude) abonnement actief met het bijbehorende tarief, en de korting die bij je nieuwe pre-order hoort, kan pas ingaan zodra de glasvezelaansluiting is afgerond. Er is op dit moment ook nog geen datum van oplevering bekend. In dit scenario met Hoogbouw kan het vaak lang duren.
Ik denk dat het hierdoor wellicht verwarrend is geweest en dat je direct minder zou betalen maar dat bedrag zal pas ingaan als je volledig bent opgeleverd. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven over de situatie. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.