Skip to main content

Hello 

 I have got this email below from you and 

I don’t understand the situation in this e mail is information that I send to you just only one part of the internet devices but I packed everything in one orginal box wich I got at the first time from you, modem and internet point I packed together and I send it at the same package please check it again,  because it’s some kind of mistake.

Best regards 

Rafał Nowak 

 

E-mail from Odido:

 

Kun je je apparatuur terugsturen?

 

Hallo,

 

Bedankt! We hebben een deel van je Odido voor thuis apparatuur ontvangen. We hebben ook een deel nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog opsturen? Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Controleer dan even of je alles op de lijst hebt teruggestuurd. In dat geval kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen.


Ontvangen apparatuur
Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:

Wifipunt(en)

Niet ontvangen apparatuur
Hieronder zie je welke apparatuur we graag terug willen: 

Modem

Je vorige apparaat willen we graag terug. Terugsturen is gratis en kan als volgt:

1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een doos. 
2. Op Mijn Odido staat de QR code klaar. Uitprinten is niet nodig, je kunt de QR code laten zien aan de DHL ServicePoint medewerker via de Mijn Odido app.
3. Toch liever een geprinte versie? Die vind je hier
4. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Doe dit binnen 30 dagen nadat je bestelling verwerkt is. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint (www.dhlparcel.nl). 

Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je een bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen.

Vragen?
Bekijk de status van je bestelling en de meest gestelde vragen in Mijn Odido. Of neem contact met ons op: 0800-0092.

Vriendelijke groeten,
Odido

Wysłane z iPhone'a

Hi @Tisoqu, welcome to our Community! 

Good thinking creating a topic for this. I jumped in right away and saw that we got the package. The only thing is, the modem hasn't been logged off. I've now manually de-registered the modem, so everything's all set in our system. You don't need to worry about any penalties for not returning it. Best of luck with your new provider!


Reageer