Bij deze wil ik een klacht indienen, en moet zeggen dat ik het behoorlijk zat ben.
Wij zijn in september verhuisd en deze verhuizing heb ik doorgegeven. Dit bleek al niet goed gegaan te zijn, dus 3 weken geen internet gehad. Uiteindelijk tijdens levering bleek het ook niet te werken dus een Monteur en nog langer geen internet. Op de dag dat monteur zou langs komen, kreeg ik sms’je dat er geen monteur beschikbaar was. Dus nog langer geen internet. Uiteindelijk het zelf kunnen oplossen en jullie niet nodig gehad.
nu Vandaag kreeg ik mijn factuur binnen voor internet thuis en tot mijn verbazing zie ik dat deze hoger is dan normaal en dat ook mijn abbonement is veranderd.
Ik heb hier net over gebeld. Maar ik had binnen 14 dagen op een mail moeten reageren om nog tot een herroeping te komen?
Ten eerste heb ik deze mail nooit ontvangen, en ik heb nog gebeld, omdat verhuizing niet gelukt is. Daar is mij ook niet verteld dat mijn abonnement veranderd is. Ik heb ook niet besproken wat voor abonnement ik dan zou willen hebben. Hoe moet ik dan weten dat mijn abonnement is veranderd?
ik zie graag dat mijn abonnement blijft zoals hij was op ons vorige adres en dat dit wordt terug gedraaid. En dat ik dezelfde kosten hou als op mijn vorige adres
Leuk verhaal dat jullie nieuwe dingen moeten inkopen bij verhuizing maar dan mag dat wel even verteld worden en bevestigd per post.