Is mijn glasvezel al aan?
Is mijn glasvezel al aan?
Oke ik weet al genoeg. Wij betalen al altijd voor glasvezel maar had een vermoeden dat het nog niet aan stond, Dankjewel!
Let op dit is een klant helpt klant community. Ik ben net als jij klant en kan niet zien wat er aan de hand is.
Zet je klantnummer in je account bij instellingen dan kunnen de moderators je sneller helpen.
Wij betalen gewoon aan odido, maar zijn gewoon vergeten de stekkers erin te doen.
Het abonnement gaat pas in als de router bij jou thuis online is. Tot die tijd wordt er dus niets in rekening gebracht.
Wij betalen gewoon aan odido, maar zijn gewoon vergeten de stekkers erin te doen.
en wat is nu je vraag? ik neem dat de stekkers er inmiddels inzitten?! #ofjestoptdestekkererin
Hi
Bedankt iedereen voor de reacties. Ik heb het al opgelost!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.