Skip to main content
Beantwoord

glasvezel


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Is mijn glasvezel al aan?

 

Beste antwoord door Myloosa

Bedankt iedereen voor de reacties. Ik heb het al opgelost!

Bekijk origineel

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8168 reacties
  • 20 juni 2024

@Myloosa Wanneer gaat je abonnement in? Zo te zien staat alles nog uit! 

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 juni 2024

Oke ik weet al genoeg. Wij betalen al altijd voor glasvezel maar had een vermoeden dat het nog niet aan stond, Dankjewel! 😅


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8168 reacties
  • 20 juni 2024

@Myloosa Aan wie betaal je dan? Dit moet je toch even beter uitleggen denk ik!

Let op dit is een klant helpt klant community. Ik ben net als jij klant en kan niet zien wat er aan de hand is.

Zet je klantnummer in je account bij instellingen dan kunnen de moderators je sneller helpen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 juni 2024

Wij betalen gewoon aan odido, maar zijn gewoon vergeten de stekkers erin te doen.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9648 reacties
  • 20 juni 2024

Het abonnement gaat pas in als de router bij jou thuis online is. Tot die tijd wordt er dus niets in rekening gebracht. 


emilimeters
  • is een Top Poster
  • 445 reacties
  • 20 juni 2024
Myloosa schreef:

Wij betalen gewoon aan odido, maar zijn gewoon vergeten de stekkers erin te doen.

en wat is nu je vraag? ik neem dat de stekkers er inmiddels inzitten?! #ofjestoptdestekkererin


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 21 juni 2024

Hi @Myloosa, ik wil met alle liefde met je meekijken naar hoe het precies zit met jouw abonnement! Ik zie alleen dat het e-mailadres in je Community profiel niet overeenkomt met het e-mailadres wat gekoppeld staat aan het abonnement. Ik wil je daarom vragen om je klantnummer in je profiel te zetten. Dit ziet eruit als ABC12345 en kan je vinden in je Mijn Odido account. Laat het me weten als je dit hebt aangepast, dan ga ik voor je aan de slag! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2024

Bedankt iedereen voor de reacties. Ik heb het al opgelost!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen