Skip to main content
Beantwoord

glasvezel

  • 20 June 2024
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

Is mijn glasvezel al aan?

 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Myloosa Wanneer gaat je abonnement in? Zo te zien staat alles nog uit! 

 

Oke ik weet al genoeg. Wij betalen al altijd voor glasvezel maar had een vermoeden dat het nog niet aan stond, Dankjewel! 😅

Reputatie 7
Badge +14

@Myloosa Aan wie betaal je dan? Dit moet je toch even beter uitleggen denk ik!

Let op dit is een klant helpt klant community. Ik ben net als jij klant en kan niet zien wat er aan de hand is.

Zet je klantnummer in je account bij instellingen dan kunnen de moderators je sneller helpen.

Wij betalen gewoon aan odido, maar zijn gewoon vergeten de stekkers erin te doen.

Reputatie 7
Badge +14

Het abonnement gaat pas in als de router bij jou thuis online is. Tot die tijd wordt er dus niets in rekening gebracht. 

Reputatie 4

Wij betalen gewoon aan odido, maar zijn gewoon vergeten de stekkers erin te doen.

en wat is nu je vraag? ik neem dat de stekkers er inmiddels inzitten?! #ofjestoptdestekkererin

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Myloosa, ik wil met alle liefde met je meekijken naar hoe het precies zit met jouw abonnement! Ik zie alleen dat het e-mailadres in je Community profiel niet overeenkomt met het e-mailadres wat gekoppeld staat aan het abonnement. Ik wil je daarom vragen om je klantnummer in je profiel te zetten. Dit ziet eruit als ABC12345 en kan je vinden in je Mijn Odido account. Laat het me weten als je dit hebt aangepast, dan ga ik voor je aan de slag! 

Bedankt iedereen voor de reacties. Ik heb het al opgelost!

Reageer