Beantwoord

Geluid nieuwe mediabox

• 17 May 2024
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Als ik de tv aan zet is er regelmatig geen geluid, dan moet ik soms de mediabox een paar keer aan en uit zetten voordat er weer geluid is.  Ook als ik van zender wissel, valt het geluid weg of is het geluid opeens veel zachter. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 18 May 2024, 12:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @HelmaK66, de problemen die je omschrijft klinken als de issues die op dit moment spelen op de Mediabox. Dit is momenteel in onderzoek en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat dit bij een volgende update opgelost wordt. In het topic over de Mediabox zullen we je hierover op de hoogte houden: 

Is hier inmiddels al zicht op een oplossing voor? 

Ik heb namelijk hetzelfde probleem en zie dezelfde vraag vaker langskomen in het forum.

Volkomen willekeurig valt (een deel van) het geluid weg. Of je hoort alleen de achtergrondspoor en als je dan heen en terug zapt, heb je ineens vol geluid. Of na een herstart is er ook weer gewoon geluid.
Ook ik heb verder geen randapparatuur zoals soundbars etc aangesloten.

Reputatie 7
Badge +2

@Martinez75 Goed dat je hier navraag doet! Ik adviseer je sowieso om het topic genoemd door @Nora van Odido in de gaten te houden. Hier plaatsen wij alle updates omtrent de Mediabox.

Op dit moment wordt de nieuwe software versie getest door onze beta testers. Dit zal ongeveer 2 weken in beslag nemen. Afhankelijk van het succes, wordt de update ook uitgerold naar de rest van de klanten. Wanneer dit precies is, durf ik nu nog niet te zeggen. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag verder! 

Dankjewel voor de update! 

Een vraag heb ik nog wel: als er een firmware update komt, wordt deze dan automatisch gepushed of moet ik die dan zelf update? (met uiteraard de vervolgvraag, waar zit dat dan?)

Ik kreeg namelijk niet gevonden in het menu waar ik naar updates kon zoeken. 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Martinez75, deze update zal vanzelf naar de Mediabox gepusht worden. Zodra de update beschikbaar is, zal deze in de nacht naar de Mediabox verstuurd worden. Hier hoef je verder niks voor te doen! 

Reageer