Keurig een mailtje ontvangen, maar de link voor de retourcode werkt niet, resultaat:
Ook in MijnOdido krijg ik, zodra ik op Internet+TV klik, deze foutmelding. Klantenservice niet te bereiken, volgens script/chatbot Izzy (met irritante zogenaamde emoties) zou ik een nieuw mailtje krijgen, maar nog steeds niet ontvangen.
Apparatuur zit al goed verpakt in doos (met erin mijn klantnummer). Is er misschien een antwoordnummer waar ik de doos naartoe kan sturen? Of misschien op een andere manier (direct ipv link) het label sturen?
In het door jou genoemde topic staat het antwoord al in de volgende tekst:
Milieu en duurzaamheid staan bij Odido hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! Per e-mail hebben we je een QR code/label gestuurd. Je kunt het label via je mobiele telefoon scannen bij een DHL Parcel ServicePoint (Let op, het retourneren bij een DHL Express ServicePoint is niet mogelijk). Kun je het label niet via jouw mobiele telefoon scannen?
Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.
Hi @simonlebonbon, als de link niet werkt dan kun je het apparatuur op een alternatieve manier opsturen naar ons. Meer informatie hierover lees je in dit topic:
Hi @simonlebonbon, als de link niet werkt dan kun je het apparatuur op een alternatieve manier opsturen naar ons. Meer informatie hierover lees je in dit topic:
Als er een adres is waar het naartoe kan, vermeld dat dan hier of in het eerste bericht van het topic van 22 pagina’s waarnaar je linkt. Hier heb ik niet veel aan.
In het door jou genoemde topic staat het antwoord al in de volgende tekst:
Milieu en duurzaamheid staan bij Odido hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! Per e-mail hebben we je een QR code/label gestuurd. Je kunt het label via je mobiele telefoon scannen bij een DHL Parcel ServicePoint (Let op, het retourneren bij een DHL Express ServicePoint is niet mogelijk). Kun je het label niet via jouw mobiele telefoon scannen?
Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.
@Tommie van Odido Je kunt ook wat moeite doen, de vraag lezen en de juiste informatie verschaffen ipv mensen naar een topic verwijzen met lappen tekst. En, als het toch teveel moeite is om te typen de relevante info copy-pasten.
Lijkt mij wel zaak ervoor te zorgen dat de toegezonden links gaan werken.
In het door jou genoemde topic staat het antwoord al in de volgende tekst:
Milieu en duurzaamheid staan bij Odido hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! Per e-mail hebben we je een QR code/label gestuurd. Je kunt het label via je mobiele telefoon scannen bij een DHL Parcel ServicePoint (Let op, het retourneren bij een DHL Express ServicePoint is niet mogelijk). Kun je het label niet via jouw mobiele telefoon scannen?
Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.
LET OP! Veelal zijn die servicepoints onbemand. Dan kan je niks. Uiteindelijk 1 gevonden, de HEMA, met bemanning en die kunnen label voor je maken. Wat een gezeik. Geef gewoon een adres waar we het heen kunnen sturen dan kan je bij elk DHL punt terecht.
@Tommie van Odido Je kunt ook wat moeite doen, de vraag lezen en de juiste informatie verschaffen ipv mensen naar een topic verwijzen met lappen tekst. En, als het toch teveel moeite is om te typen de relevante info copy-pasten.
Lijkt mij wel zaak ervoor te zorgen dat de toegezonden links gaan werken.
Helemaal mee eens. Had geen mail ontvangen, maar via chatbot een link naar een pagina gekregen. Werkt niet. Waardeloos. Plus die DHL punten werken niet altijd met personeel en dan kan je ook niet verder zie mijn punt hierboven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.