Skip to main content

Beste Odido medewerker,

 

Wij hebben een mail van jullie gehad dat jullie de apparatuur terug willen en dat we daarvoor een QR label kunnen ophalen voor de retour zending via een link die in de mail staat.

Echter krijgen wij een foutmelding te zien zodra we op de link klikken:

Ons klantnummer is NYM21195, graag ontvangen wij per mail een bruikbare QR code. Liefst geen link maar direct een QR code want jullie hebben jullie systemen blijkbaar niet op orde.

Mochten wij geen reactie per mail ontvangen met een bruikbare QR code dan nemen wij aan dat jullie de apparatuur toch niet graag retour zien en zullen deze t.z.t. naar de milieustraat brengen.

Hallo @Henk9000 

Je kunt ook het volgende doen :

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117


Reageer