Skip to main content

@Tommie van Odido 

Hi Tommie,

Aangezien je me eerder goed hebt geholpen, probeer ik het opnieuw via deze weg. Via de klantenservice is er tot op heden geen (re)actie gekomen. Wij hebben van 15/10/24 t/m 16/11/24 geen opnieuw internet/tv gehad en zouden deze periode graag vergoed willen zien. 

We worden er ondertussen (opnieuw) moedeloos van, dus hopelijk wordt het via deze weg opgelost. 

Groet,

Jerrol

Hi ​@Jerrol, ik zie inderdaad dat je in deze periode geen diensten hebt gehad. Ik heb de vergoeding dan ook direct voor je in orde gemaakt. Hier zal een creditfactuur van worden aangemaakt en vervolgens wordt dit bedrag teruggestort. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail! 


Hi Nora,

Dankjewel voor het snelle handelen! Ik heb de bevestiging per mail voorbij zien komen. 

Fijne dag!


Reageer