Skip to main content
Beantwoord

geen internet

• 4 februari 2025
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Ik heb geen Internet voor 3 uurs. 

Beste antwoord door Tmobuser99

Nora van Odido schreef:

Hi ​@Tmobuser99, we willen er uiteraard voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! Ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en er een monteur voor je is aangestuurd. Deze gaat voor je aan de slag om dit voor je op te lossen. Hou je me op de hoogte nadat de monteur bij je langs is geweest? 

Hi, Problem is solved now. Cables had been broken at certain place it seems and not fixed.Today the technician went there and fixed it

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21750 reacties
  • 4 februari 2025

Hallo ​@Tmobuser99 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?

Heb je ook je Odido account gecontroleerd bij storingen?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

Ik heb glasvezel. LOS lamp is rood in converter and internet is rood in modem. Geen storing report in mijn odido.  Customer service zegt there is outtage and it will be ok in 2-3 uurs, maar geen Internet after 3 uurs

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21750 reacties
  • 4 februari 2025

@Tmobuser99 

Woon je toevallig in Etten-Leue of Noord Holland? Daar waren wel problemen volgens de community maar die zijn inmiddels opgelost. Heb je de mediaconverter voor even van het steoom gehaald?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

Ik woon in hilversum , Noord hollan, niet in Etten Leue. Ja ik probeert media converter off stroom enkele tijd. It werkt niet stil

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 5 februari 2025

Hi ​@Tmobuser99, we willen er uiteraard voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! Ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en er een monteur voor je is aangestuurd. Deze gaat voor je aan de slag om dit voor je op te lossen. Hou je me op de hoogte nadat de monteur bij je langs is geweest? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi, Problem is solved now. Cables had been broken at certain place it seems and not fixed.Today the technician went there and fixed it

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 6 februari 2025

Thank you for the update ​@Tmobuser99! I am glad that it is fixed. I made a credit right away for the subscription costs over this periode. You will receive an e-mail confirming this. Enjoy your connection!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen