Ik las dat er vannacht onderhoud zou zijn aan het netwerk, maar vanmorgen had ik geen internet meer.
Ik heb het afgelopen uur de modem a 4x voor langere tijd uit het stopcontact gehaald, maar nog steeds geen internet.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik las dat er vannacht onderhoud zou zijn aan het netwerk, maar vanmorgen had ik geen internet meer.
Ik heb het afgelopen uur de modem a 4x voor langere tijd uit het stopcontact gehaald, maar nog steeds geen internet.
Wat kan ik nog meer doen?
Idemdito hier! Modem brand alles dus zou internet moeten hebben.. maar dat heb ik niet..
Hier ook geen internet. Regio Gemert
Hier ook geen internet en ook het modem al meerdere keren opnieuw opgestart. Ik woon in Nieuwerkerk aan den IJssel
Capelle ook geen internet, modem staat aan en verbonden. Al vanaf half 7 bezig om te verbinden.
Hier ook. Alles groen, wel wifi maar geen internet in Aarle RixtelÂ
Al vanaf 5 uur ... wachtend op dat telefonie odido openging... aan telefoon gehad net 15 secondes.. landelijke storing.. ze zijn ermee bezig.. ‍♀️ afwachten dan maar
Al vanaf 5 uur ... wachtend op dat telefonie odido openging... aan telefoon gehad net 15 secondes.. landelijke storing.. ze zijn ermee bezig.. ‍♀️ afwachten dan maar
Zouden ze wel eens kunnen vermelden op de site of elders dat er een landelijke storing is. Nu zit iedereen in het ongewisse…… Wel fijn dat jij ze aan de lijn hebt gehad, ik wilde ook bellen, maar de wachttijd is langer dan een half uur. Dat zegt ook al genoeg.Â
Boskoop ook geen internet, meerdere keren opgestart, geen resultaat, alle lampjes branden groen maar niets. Hoeveel moeite kost het om even op je website of op “alle storingen.nl” te vermelden dat het eruit ligt. Heb nu een uur in de meterkast gezeten omdat ik dacht dat het iets in huis was. Een keer geen WIFI geen probleem maar communiceer dat dan.Â
In Helmond hetzelfde. Alle lampjes groen maar geen internet. Modem herstart, gereset, etc maar niks helpt.
Hi all! Bedankt voor jullie meldingen, dit is ons bekend. We houden jullie via het storingstopic op de hoogte!
Ook hier in Rotterdam een storing met internet + TV.
Zie ik nog niet in het storingsoverzicht staan.
Hi all! Bedankt voor jullie meldingen, dit is ons bekend. We houden jullie via het storingstopic op de hoogte!
Beetje laat na een aantal uur zonder internet... Ben ik niet van jullie gewend dat er geen communicatie is. Mag hopen dat dit niet lang meer duurt
Storing is inmiddels bekend, zie link.
Â
Ik zie ook dat de storing van 13 december gisteren pas is verholpen en een storing van gisteren vandaag nog niet is opgelost.
Hopelijk is het probleem snel verholpen.
Overigens heb ik wel tv, maar geen internet.
Hier in Aarle Rixtel is het opgelost
Capelle ook weer online.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.