Dag Odido,
Hier ben ik weer met de zoveelste keer dat ik een klacht moet schrijven. Letterlijk alles wat er mis kan gaan gaat telkens mis bij jullie. Mijn Odido thuis abonnement is dan gelukkig ook eindelijk opgezegd en mijn mobiel abonnement zal ook worden opgezegd wanneer het afloopt.
Waarom ik nu hier schrijf:
In Augustus heb ik gebeld met de klantenservice. Ik ben namelijk in het bezit van 3 wifi plus versterkers. 1 daarvan deed het plotseling niet meer. Daarom kreeg ik een nieuwe werkende teruggestuurd. Wel moest ik het defecte exemplaar compleet terugsturen. Dat heb ik netjes gedaan (zie afbeelding bijlage). Deze is nota bene 2 maanden geleden al aangekomen bij jullie. Tot mijn grote verbazing wordt in het factuur van de maand november ineens 70 euro in rekening gebracht op mijn Odido thuis factuur onder de noemer van “kosten niet retourneren WIFI-punt”.
Je zou zeggen, foutje…. kan gebeuren (al is het het zoveelste wat mis gaat). Ik dus weer bellen met de klantenservice. Daar krijg ik een mevrouw eraan die het allemaal moeilijk vind om te begrijpen. Ze kan niks terugvinden en beweert vervolgens dat ik maar 1 wifi punt heb teruggestuurd terwijl ik er 2 had moeten terugsturen. Dit terwijl ik slechts 1 DEFECT wifi punt had moeten terugsturen. Ze komt er niet uit en maakt een case aan met de boodschap dat er onderzoek moet plaatsvinden en dat het 2 maanden kan duren tot ik mijn geld terug krijg, als het onderzoek is afgerond (welk onderzoek?)
Ik heb nu dus 70 euro betaald voor het niet terugsturen van een defect wifi punt……. Terwijl dit gewoon netjes teruggestuurd is wat ook zichtbaar is.
Hier ga ik niet mee akkoord en het is weer een typisch voorbeeld van hoe de Odido klantenservice werkt. Ik wil zo snel mogelijk (niet pas over 2 maanden) mijn geld terug en zal anders eind deze week mijn rechtsbijstand inschakelen.