Skip to main content
Beantwoord

factuur

• 7 februari 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik schrijf u naar aanleiding van de factuur van €75 die ten onrechte in rekening is gebracht voor het niet retourneren van een modem. Dit modem is echter door uw monteur meegenomen bij vervanging, en zowel telefonisch als per e-mail is mij bevestigd dat hiervoor geen kosten in rekening zouden worden gebracht.

Het is dan ook niet acceptabel dat ik deze factuur eerst moet betalen om het bedrag vervolgens pas volgende maand te laten verrekenen. Ik verzoek u daarom dringend om het openstaande bedrag van €75 binnen 7 dagen te laten vervallen, conform de eerder verstrekte bevestigingen. Als het niet mogelijk is om een onterechte incasso af te boeken is en klanten eerst moeten betalen is odido niet geschikt om deze dient-/service te leveren!!!!! Het moet niet gekker worden.

Mocht dit bedrag niet binnen de gestelde termijn worden gecrediteerd, zie ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te overwegen. Ik verwacht binnen 7 dagen een schriftelijke bevestiging van de correctie en een inhoudelijke reactie op dit bezwaar.

Dino Kensenhuis

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Dino Kensenhuis, excuus voor dit ongemak! Ik zie meteen dat dit inderdaad niet goed is verlopen. Je hebt onterecht deze boete gekregen. Wel is de vergoeding hiervan al geregeld. Op 18-01-2025 hebben we dit in orde gemaakt, wat betekent dat we de openstaande kosten aan het eind van deze maand wegstrepen.  Dan staat er niks meer open. Komen er onverhoopt incassokosten bovenop, zal ik ook deze direct vergoeden. Wij maken alles eind deze maand in orde Dino!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3216 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2025

Hi ​@Dino Kensenhuis, excuus voor dit ongemak! Ik zie meteen dat dit inderdaad niet goed is verlopen. Je hebt onterecht deze boete gekregen. Wel is de vergoeding hiervan al geregeld. Op 18-01-2025 hebben we dit in orde gemaakt, wat betekent dat we de openstaande kosten aan het eind van deze maand wegstrepen.  Dan staat er niks meer open. Komen er onverhoopt incassokosten bovenop, zal ik ook deze direct vergoeden. Wij maken alles eind deze maand in orde Dino!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen