Ik schrijf u naar aanleiding van de factuur van €75 die ten onrechte in rekening is gebracht voor het niet retourneren van een modem. Dit modem is echter door uw monteur meegenomen bij vervanging, en zowel telefonisch als per e-mail is mij bevestigd dat hiervoor geen kosten in rekening zouden worden gebracht.
Het is dan ook niet acceptabel dat ik deze factuur eerst moet betalen om het bedrag vervolgens pas volgende maand te laten verrekenen. Ik verzoek u daarom dringend om het openstaande bedrag van €75 binnen 7 dagen te laten vervallen, conform de eerder verstrekte bevestigingen. Als het niet mogelijk is om een onterechte incasso af te boeken is en klanten eerst moeten betalen is odido niet geschikt om deze dient-/service te leveren!!!!! Het moet niet gekker worden.
Mocht dit bedrag niet binnen de gestelde termijn worden gecrediteerd, zie ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te overwegen. Ik verwacht binnen 7 dagen een schriftelijke bevestiging van de correctie en een inhoudelijke reactie op dit bezwaar.
Dino Kensenhuis