Na 2,5 jaar problemen heb ik besloten om maar over te stappen naar een andere provider. 2,5 jaar terug zat ik nog bij jullie op DSL zonder problemen en sinds ik op glasvezel zit is het mis. Jullie (odido) kennen de problemen die ik heb en heb gehad.
Maar nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden hoe jullie de afgelopen 2,5 jaar hebben gehandeld om de klachten op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
Ik wacht nog op antwoord, maar waarschijnlijk is dit topic er bij tussendoor geschoten. @Tommie van Odido @Teresa van Odido @Demi van Odido
Vandaag stap ik over naar kpn. Maar ik zou een paar dagen terug bericht van jullie krijgen voor eventuele retouren. Ik heb geen bericht gehad dan neem ik aan dat er niets retour moet?
Reageer ook nog op het eerste deel waar het topic mee begon.
@Tommie van Odido @Teresa van Odido @Demi van Odido
@Cristien er staat in de mail (screenshot) dat odido een paar dagen ervoor bericht doet. Dit is niet gebeurt dus mijn vraag gaat naar hun uit. Of werk jij ook bij odido want dan kan jij ook de vraag hierboven beantwoorden?
Schijnbaar negeren jullie me dus toch gewoon.
En dat hebben jullie dus ook 2,5 jaar lang gedaan. Waardoor ik steeds problemen had maar jullie geen zin hadden om dit op te lossen. Jullie hebben altijd gezegd dat jullie het met alle liefde willen oplossen, dat is dus wel gebleken.
De enige oplossing die jullie hadden was, herstart alle systemen en dan werkt het weer terwijl dit gewoon een noodoplossing is. Dit heb ik vaak aangegeven maar volgens jullie is dat wel een oplossing, maar 2a3 weken later heb je dezelfde problemen weer.
Ik hoop voor odido dat ze problemen sneller en directer gaan oplossen, maar dan moet er wel iets veranderen. Maar ook hier op het forum moet er wat veranderen dat iedereen antwoord krijgt en niet genegeerd wordt. Iedereen die een abonnement heeft betaald ervoor en voor probleemloos internet en tv.
Ik ben benieuwd of er nog een reactie komt maar ik zie het somber in.
Hey @frank190189, ik ben door je dossier gegaan en zie inderdaad de vele contactmomenten terug in mijn systeem.
Ik kan niet alles precies achterhalen hoe het verlopen is, maar dat zal niet altijd de beste manier zijn geweest begrijp ik. Ik wil je daarom mijn excuses aanbieden voor het verloop van zaken als iets niet goed is verlopen. Wel wil ik je veel succes wensen bij je nieuwe provider!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.