Skip to main content

Op jullie site staat dat er geen storing heb. 

Maar thuis doet niks het, en volgens de buurman is dit al sinds vanmiddag zo.

Dus ligt niet aan mijn. 

4758ak

Hallo @daniel1984 

Als je in My T-Mobile kijkt bij meer onder storingen, staat daar ook niks?

Bij glasvezel kan het helpen om de mediaconverter voor even van het stroom te halen.


Ik heb het modem ondertussen wel 10x van de strook gehaald maar niks.
Dit is pas de 15de keer of zo deze maand dat niks het doet.
Maar dan duurt het maximaal een half uurtje maar nu als sinds vanmiddag.


Hi @daniel1984, dank voor dit topic! Ik zie inderdaad dat er tot vannacht 03:00 een probleem op jouw lijn aanwezig was. We hebben je hierover op 28-8-2023 14:18 een mail gestuurd met de aanmelding van de storing en op 29-8-2023 3:32 de afmelding. Het ging namelijk om een verstoring in het domein van KPN NetwerkNL. Je moet nu weer online zijn! 😊


Reageer