Hoi Leo, excuus voor deze ervaring! Ik wil het liefst dat je van onze beste service geniet. Hier wil ik dan ook graag voor zorgen. Problemen met Klik&Klaar los ik graag op.
Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Vergeet niet om mij te laten weten wat er exact speelt binnen je verbinding. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido
Hedenmorgen na 22 minuten en 53 minuten telefonisch verkeer uiteindelijk met Rohan gesproken ( afdeling opzegging KLIK EN KLAAR) Tot op heden nog steeds geen emailbevestiging annulering abonnement met QR-code ontvangen i.v.m. retourzending modem + accessoires.