Bij de overstapservice mag de nieuwe provider vanaf 1 maand voorruit de lijn overnemen. Je hebt 1 maand opzegtermijn. Vanaf die datum is het aan de nieuwe provider om de daadwerkelijk de overstap uit te voeren en dan ook het echte eindmoment door te geven. Op die dag stopt dan ook het Odido abonnement, het opzegtermijn immers al voorbij.
Dat snap ik maar waarom communiceren jullie dan een voorlopige einddatum naar de klant (die niet overeenkomt met de einddatum)?
Hi @BewustBekwaam, zodra je gebruikmaakt van de Overstapservice, zijn wij afhankelijk van de informatie die de andere provider aan ons doorgeeft. Wij hebben in eerste instantie een verzoek van ze ontvangen voor de overstap, maar hier stond nog geen specifieke datum in vermeld. Om die reden krijg je eerst een bevestiging dat we het verzoek voor de Overstapservice hebben ontvangen met een voorlopige datum waarop de overstap zou kunnen plaatsvinden. Ik zie dat we inmiddels de definitieve datum van KPN hebben ontvangen en dit is ook gelijk aangepast in ons systeem. Ook heb je een nieuwe e-mail van ons ontvangen met 12 september als overstapdatum!
Hi @BewustBekwaam, zodra je gebruikmaakt van de Overstapservice, zijn wij afhankelijk van de informatie die de andere provider aan ons doorgeeft. Wij hebben in eerste instantie een verzoek van ze ontvangen voor de overstap, maar hier stond nog geen specifieke datum in vermeld. Om die reden krijg je eerst een bevestiging dat we het verzoek voor de Overstapservice hebben ontvangen met een voorlopige datum waarop de overstap zou kunnen plaatsvinden. Ik zie dat we inmiddels de definitieve datum van KPN hebben ontvangen en dit is ook gelijk aangepast in ons systeem. Ook heb je een nieuwe e-mail van ons ontvangen met 12 september als overstapdatum!
Dit klinkt erg logisch. Bedankt voor de uitleg!