Goedendag,
Ik heb de afgelopen maanden al een paar keer een poging gedaan om mijn geld terug te ontvangen van abonnementskosten in april 2024 die dubbel in rekening zijn gebracht. Zoals in een eerdere topic op dit forum al duidelijk is geworden was er blijkbaar sprake van een ‘bug’. Ik heb in juni ook een mail gehad vanuit jullie dat ik de kosten terug zou krijgen. Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen vanuit Odido. Melding gemaakt via telefoon, chat of mail, maar nog steeds geen geld terug. Ik heb 30 minuten met een servicemedewerker aan de telefoon gezeten die er niet uitkwam en op een gegeven moment niks meer zei, zeer ongemakkelijk. Of krijg ik vragen over wat mijn factuurnummer is, echter heb ik die niet wat mijn thuis abonnement is al een tijdje beëindigd en ik kan niet meer bij de facturen omdat jullie die koppeling hebben uitgezet, ondanks het feit dat ik nog wel een mobiel abonnement heb bij jullie. Lijkt mij overigens dat jullie prima zelf de betreffende factuur kunnen vinden in jullie systeem en de communicatie die heb ontvangen over de dubbele kosten. Zo niet dan heb heb ik de mail voor jullie die ik heb ontvangen waarin staat dus jullie de kosten over zouden maken.
Ik begrijp niet waarom ik zoveel tijd en energie moet stoppen om bij jullie mijn geld terug te krijgen die jullie teveel in rekening hebben gebracht i.v.m. ‘bug’ en dat dit tot nu toe via geen enkel kanaal is gelukt om voor elkaar te krijgen.
Alsjeblieft, fix dit en zorg voor je klanten. De kans is groot dat ze anders bij je weglopen.
Alvast bedankt voor de reactie en actie.
Groet,
Jordy