Skip to main content

Goedemiddag,

Naar aanleiding van onderstaande topic zou ik graag compensatie willen aanvragen;

Internet uitval 21 december | Odido community

In totaal heeft mijn verbinding er opnieuw 8 dagen uitgelegen (inclusief feestdagen). De vorige keer is mij ook een compensatie toegezegd echter heb ik deze nooit gekregen. 

Ook ben ik benieuwd naar het aanbod wat Odido mij kan doen om als klant te blijven na deze opnieuw dramatische ervaring?

Hoor het graag!

Hoi @Jeffrey_V, ik heb een reactie achtergelaten in het andere topic. Voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana


Bedankt voor deze reactie en de toekenning van de compensatie. Hoop dat de glasverbinding in 2024 probleemloos blijft werken. Uiteraard ook een fijne jaarwisseling gewenst 🍾


@Ishana van Odido , helaas moet ik mij opnieuw melden, in de periode van 2 januari tot zojuist heb ik er opnieuw uitgelegen door een verbroken (kruis) verbinding in de wijkcentrale

Opnieuw Internet uitval! | Odido community

Graag zie ik dat ook deze periode gecrediteerd wordt. Graag reactie hierop

 


@Jeffrey_V Ik heb een reactie geplaatst in het andere topic! 


Reageer