Beste T-Mobile,
Ik heb ruim 2 weken zonder internet gezeten [21-6-2022 t/m 7-7-2022], heel vervelend. Na eindeloos contact met klantenservice via telefoon en chats is het door KPN opgelost.
Ik heb jullie onlangs verzocht om compensatie, per mail kennen jullie mij €11,35 toe. Met jullie eigen rekenmethodiek kom ik op een hoger bedrag, dus graag zou ik jullie onderbouwing inzien.
Ik heb ook een aantal suggesties om jullie service en service en klantvriendelijkheid te verbeteren:
1> Vergoed een [correct berekende] compensatie voor de tijd dat men buiten de eigen schuld geen T-mobile diensten kon genieten;
2> Vergoed de uren die werden besteed aan communicatie met klantenservice via chat of telefoon;
3> Vergoed de kosten van abonnementen die afhankelijk zijn van jullie diensten [bv Netflix]
4> Vergoed de uren die men niet kon werken [of vrij moest nemen] om een monteur te ontvangen
Ik hoor graag of ik hiervoor alvast in aanmerking kan komen en zo nee, waarom niet.