Ik heb op 30 augustus een aanmelding gedaan om mijn niet werkende wifipunten terug te sturen. Nu zou ik een mail krijgen met een verzendlabel. Ik heb er door heftige prive omstandigheden niet meer aan gedacht en nu krijg ik een boete van 140 euro. De mails van odido naar mij daarover waren in mijn spambox beland terwijl ik berichten over mijn abonnement wel in mijn normale inbox krijg. Ik ben bereid ze met het gevonden verzendlabel op te sturen maar ga geen 140 euro betalen voor niet werkende wifipunten. Groet Pim Zuijdendorp
Hoi
Ik ga ze vanmiddag meteen opsturen.
Hoi
Beste Ishana, ik probeer de wifipunten op te sturen maar heb geen actieve qr code meer voor het verzendlabel. Kunnen jullie die opnieuw sturen aub.
Hey
Let op, het retourneren bij een DHL Express ServicePoint is niet mogelijk, dit moet echt bij een DHL Parcel ServicePoint.
Beste Odido, ik heb de wifi punten opgestuurd zonder retourlabel zoals hierboven aangegeven. Wordt nu ook zoals hierboven aangegeven dat de boete vergoed wordt? Er wordt namelijk alsnog afgeschreven.
Hey
Ik heb er een briefje in gedaan met mijn gegevens neem aan dat dat dan gewoon verwerkt wordt toch? Verzendbewijs kan ik zo niet vinden.
Ik heb een email ontvangen dat Odido mijn apparatuur heeft ontvangen.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.