Skip to main content

Ik heb op 30 augustus een aanmelding gedaan om mijn niet werkende wifipunten terug te sturen. Nu zou ik een mail krijgen met een verzendlabel. Ik heb er door heftige prive omstandigheden niet meer aan gedacht en nu krijg ik een boete van 140 euro. De mails van odido naar mij daarover waren in mijn spambox beland terwijl ik berichten over mijn abonnement wel in mijn normale inbox krijg. Ik ben bereid ze met het gevonden verzendlabel op te sturen maar ga geen 140 euro betalen voor niet werkende wifipunten. Groet Pim Zuijdendorp

Hoi ​@Pim Zuijdendorp, geen zorgen! Als ze bij ons binnen zijn, kunnen wij de kosten van de boete voor je vergoeden. Laat je het weten wanneer je het hebt verstuurd? De instructies vind je hier: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana


Ik ga ze vanmiddag meteen opsturen.


Hoi ​@Pim Zuijdendorp, geen zorgen! Als ze bij ons binnen zijn, kunnen wij de kosten van de boete voor je vergoeden. Laat je het weten wanneer je het hebt verstuurd? De instructies vind je hier: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana

Beste Ishana, ik probeer de wifipunten op te sturen maar heb geen actieve qr code meer voor het verzendlabel. Kunnen jullie die opnieuw sturen aub.


Hey ​@Pim Zuijdendorp, ik kan geen nieuwe QR-code opsturen. In dit topic lees je hoe je het apparatuur kunt opsturen zonder QR-code:

 

 

 Let op, het retourneren bij een DHL Express ServicePoint is niet mogelijk, dit moet echt bij een DHL Parcel ServicePoint.


Beste Odido, ik heb de wifi punten opgestuurd zonder retourlabel zoals hierboven aangegeven. Wordt nu ook zoals hierboven aangegeven dat de boete vergoed wordt? Er wordt namelijk alsnog afgeschreven.


Hey ​@Pim Zuijdendorp, kan je het verzendbewijs sturen? Dan kan ik het controleren! 


Ik heb er een briefje in gedaan met mijn gegevens neem aan dat dat dan gewoon verwerkt wordt toch? Verzendbewijs kan ik zo niet vinden.


Ik heb een email ontvangen dat Odido mijn apparatuur heeft ontvangen. 

 


Hoi ​@Pim Zuijdendorp, ik heb het direct nagekeken! Ik zie het inderdaad terug in het systeem en ik heb daarom meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je openstaande rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer