Goedenavond,
Onlangs heb ik een Odido abonnement aangevraagd voor Internet & TV. Helaas kon ik nog niet overstappen vanaf mijn huidige aanbieder, dus heb ik de aanvraag geannuleerd. Hierover heb ik ook telefonisch contact gehad. Aan de telefoon ook afgesproken dat het pakket met apparatuur, wat onderweg was, ook geannuleerd zou worden. Dit kon nog, omdat het pakket nog bij de bezorger was, volgens jullie.
Tot mijn verrassing zie ik na een aantal maanden toch een pakket bij mijn huis staan, van Odido. Deze heb ik netjes geretourneerd, maar dus wel later dan 30 dagen na ‘bestelling’. Ten eerste vind ik het vreemd dat een pakket al opgestuurd wordt terwijl jullie aangeven met de overstapservice dat ik niet kan overstappen. Daarnaast is het vreemd dat deze alsnog bezorgd wordt, terwijl dat geannuleerd zou worden.
Als kers op de taart, ontvang ik nu alsnog, uit het niets, zonder enig waarschuwings mailtje, een boete voor het niet retourneren van apparatuur van €325. Ik heb op 26-9 nog een bevestigingsmail gehad van Odido dat de geretourneerde apparatuur is ontvangen.
Graag ontvang ik uitleg over deze situatie en uiteraard een kwijtschelding van dit absurde boetebedrag. Alvast bedankt!