Skip to main content

Gisteren mijn internetabonnement verlengd met toevoeging tv abonnement. Heb ik dan wel een herroepingstermijn? Staat niet in mijn overeenkomst.

Hallo ​@ysdj 

Op een telefonische/online aankoop, ook een verlenging, zit altijd 14 dagen bedenktijd volgens het ACM.

Bij nader inzien wil ik af van het tv abo. Valt toch tegen. Had NL ziet met mogelijkheid tot vooruitkijken. Is ook gebruiksvriendelijker.

Ik had alleen internet. Kontrakt was afgelopen. Ivm. Black Friday gebeld met de klantenservice. Nw kontrakt gekregen met tv abonnement. Ging direct in. Wil nu van tv af. Kontrakt voor vast internet kan blijven bestaan met gebruikmaking van de korting van Black Friday. Kan dit worden opgelost?

@ysdj was er dan een aanbieding BF voor alleen internet?

Als je extra korting krijgt voor de combinatie vervalt die korting totaal.

Kijk even of er ook een BF korting was alleen voor Internet 

Kon voor internet al dan niet met andere producten.

Ik zou dan graag een nieuw voorstel krijgen voor een nw.internet abo met klantvoordeel voor dezelfde snelheid die ik al had.

@ysdj Wat heb je precies afgesproken tegen welke korting?

Als je deze overeenkomst stop zet binnen 14 dagen vervalt ook die korting, meestal is het een combinatie van beide.
Zet al je gegevens in je account (zie mijn onderschrift) de moderators kunnen je verder helpen, en vertellen hoe het precies zit. Uiteraard kan je ook bellen met je vragen en je verzoek 

Bel onze Service.

Openingstijden

Ma t/m vr 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Bel Odido Service

Ben je in het buitenland?

Bel ons dan op +316-24001200

Fijne avond

Hoe doe ik dat?

Hoe doe ik dat?

Wat? Je profiel invullen? Klik op je naam rechtsboven kies instellingen vul daar alles in waar privé achter staat.

Ingevuld.

Fijne avond.

De moderators geven geen prijzen/aanbiedingen. Daarvoor verwijzen ze naar de sales telefoon kanalen.

Inmiddels kontakt gehad met de klantenservice. Abonnement is aangepast. Bedankt voor alle bemoeienis.

Fijne dag.

Reageer