Skip to main content
Beantwoord

ander modem

• 21 December 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Ik heb 18 november jl een mail van jullie gekregen, ivm verdwijnen van de ondersteuning, kreeg ik het aanbod voor een nieuw modem datdoor de installateur geplaatst wordt.tot nu toe geen reactie verder gehad, geen beloofde mail gekregen . Bij mijn odido zie ik ook geen bestellingen staan.

Wat is de tijdlijn?

Mvg Wim Jansen 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Wgjansen, excuses hiervoor. Ik heb het direct in gang gezet! Dit modem komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 1921 reacties
  • Antwoord
  • 22 december 2024

Hoi ​@Wgjansen, excuses hiervoor. Ik heb het direct in gang gezet! Dit modem komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 december 2024

Hallo,

in de genoemde mail  van november was er sprake van installatie door een monteur. Begrijp ik goed , dat ik dit nu zelf kan doen? Evt met behulp van de online instructies?

groeten Wim

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1435 reacties
  • 24 december 2024

Hi ​@Wgjansen, in dit geval is het niet alleen sprake van het vervangen van een modem, maar moet er ook een ONT aangesloten worden. Om die reden dient de installatie door een monteur gedaan te worden. Ik zie dat we jou op 18 december een e-mail hebben gestuurd om hier een afspraak voor in te plannen met een monteur, maar ik zal de afsprakenlink ook in een privébericht naar je toe sturen. De monteur zal er dan voor zorgen dat alles goed geïnstalleerd wordt! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen