Omdat ik mijn afstandsbediening van de mediabox niet helemaal naar behoren werkte (niet alle functies deden het). Heb ik deze ontkoppeld, nu krijg ik deze echter niet gekoppeld.
Is er een manier om dit thuis op te lossen of moet hiervoor een nieuwe afstandsbediening komen? Ik lees al dat dit vaker voorkomt.
afstandsbediening mediabox wil niet koppelen
Beste antwoord door HanL
Gisterenmiddag de nieuwe afstandsbediening in gebruik genomen en na het downloaden van nieuwe firmware werkte deze prima (althans na het downloaden van de fimware gebeurde er eerst niets en zag ik alleen een horizontale lijn op de TV. Het uit- en aanzetten van de mediabox gaf geen resultaat pas toen ik op de home-toets (huisje) drukte had ik weer beeld). Tot gisteravond want toen was het over. De mediabox reageerde totaal niet meer op de afstandsbediening (wel een knipperende toets op de afstandsbediening voor het inschakelen van de mediabox). Uiteindelijk maar weer de oude afstandsbediening gepakt om toch een avondje TV te kunnen kijken. Vanmiddag weer de nieuwe afstandsbediening gepakt en getest of deze weer werkte. En zowaar…! Een vreemde zaak maar vanavond maar weer eens kijken of de nieuwe afstandsbediening nog steeds werkt….! Ik heb echter niet het gevoel dat de bij de mediabox behorende afstandsbedieningen echt betrouwbaar werken…!
Meer mensen met een dergelijke ervaring met een onbetrouwbaar werkende gloednieuwe afstandsbediening?
Groet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.