Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opgezegd toch een factuur afgeschreven

  • 21 June 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Geachte Odido, (mijn klantnummer XXXX) [Mod edit: klantnummer verwijderd]

 

Ik heb inmiddels al meerdere keren de klantenservice gebeld. het gaat om het volgende ik ben sinds 19 maart geen klant meer bij jullie. Ik ben overgestapt naar ziggo. vandaag is de factuur toch afgeschreven (dit betreft de periode April, mei en juni van 2024).

De opzegging van het abonnement is eindelijk verwerkt en jullie hebben een creditering goedgekeurd.

Mij is verteld dat de onterechte factuur (datum 05-06-2024 158,55 voor april, mei en juni werd uitgesteld met afschrijven dat het gelijk liep met de creditering.

Vandaag kijk ik op mijn bankrekening en zie helaas dat het bedrag toch is afgeschreven maar geen creditering heb ontvangen. Kunnen jullie mij uitleggen hoe dit zit?

 

Ik wordt er inmiddels echt moedeloos van.

 

Met vriendelijke groet,

 

Emma van der Weide

 

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Emma3349, dit verhaal kwam me al bekend voor en ik zie dat ik je hier gisteravond mee geholpen heb op social media! Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn of heb je andere vragen? Dan kan je altijd bij ons terecht. Je kan dan een bericht achterlaten in dit topic, of je kan weer via social media contact met ons opnemen. Ik kijk dan graag weer met je me! 

Reageer