Beantwoord

abonnement koppelen aan account

  • 11 November 2023
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Ik wil mijn internetabonnement koppelen aan mijn account waar ik ook mijn telefoonabbonnement aan gekoppeld heb, maar ik krijg de melding dat er op mijn adres geen account is. 

icon

Beste antwoord door Funkel 13 November 2023, 13:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Funkel, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Komen de adressen op beide abonnement exact overeen? Is er bijvoorbeeld een huisnummertoevoeging die niet goed geregistreerd is? 

Hoi Jason,

 

mijn adres heeft geen toevoegingen, dus zou exact hetzelfde moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Funkel, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je geboortedatum niet overeenkomt. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een browser in plaats van de app. Zou je mij een terugkoppeling kunnen geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

Hi @Funkel, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je geboortedatum niet overeenkomt. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een browser in plaats van de app. Zou je mij een terugkoppeling kunnen geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

 

Hoi @Tommie van Odido het is gelukt! Bedankt!!

Reageer