Skip to main content
Beantwoord

Abonnement internet en tv opzeggen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik wil graag mijn abonnement opzeggen voor internet en tv. De verbinding is na een jaar nog steeds niet tot stand gekomen en Odido geeft aan dat het probleem bij KPN ligt, echter geeft KPN aan dat het juist bij Odido ligt. 

Nu probeer ik al een tijd het abonnement op te zeggen maar dit kan volgens de medewerkers in de winkel en aan de telefoon niet omdat het abonnement nog niet "actief" is. Het opzeggen kan dus volgens hun pas als het abonnement geactiveerd wordt, en dit is nu iuist het issue waar ik al bijna een jaar tegenaan loop.

Telefonisch, online en via de winkel lukt het opzeggen dus niet omdat ik dan steeds naar KPN wordt gestuurd. 

Is er een andere manier om mijn abonnement op te zeggen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Tessa-gr, welkom op onze Community!

Heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is wel een bijzonder geval, zo lang moet je niet mogen wachten op een DSL verbinding. Ik heb op jouw verzoek het abonnement geannuleerd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van en een bericht met het retourproces. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan alsjeblieft weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 20 maart 2025

Goedemorgen ​@Tessa-gr  Wat lastig allemaal. Vertel eens welk abonnement heb je afgesloten?

Heb je daar ook een contract van en wanneer zou het ingaan? Heb je een klantnummer?

Vul zoveel mogelijk je profiel in (zie mijn onderschrift) De moderators kunnen dan meekijken waar dit over gaat!

Abonnementen kan je alleen opzeggen als je ook een werkend abonnement hebt daar zit dus het probleem.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025

Het betreft een internet+tv abonnement. De verbinding is 20 juni 2024 opgeleverd volgens odido. 

Mijn klantnummer etc. heb ik ingevuld in mijn profiel. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 20 maart 2025

@Tessa-gr Heb je ooit een rekening gekregen?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025

Ik heb nog geen rekening/factuur ontvangen 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 20 maart 2025

@Tessa-gr Ik ga om hulp vragen voor je! De moderators zijn erg druk dus geen Garantie maar ik doe mijn best!

Groetjes

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2025

Hey ​@Tessa-gr, welkom op onze Community!

Heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is wel een bijzonder geval, zo lang moet je niet mogen wachten op een DSL verbinding. Ik heb op jouw verzoek het abonnement geannuleerd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van en een bericht met het retourproces. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan alsjeblieft weten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen