Skip to main content
Beantwoord

abonnement ESPN + wifi punt opgezegd toch afgeschreven, zie factuur

• 30 december 2024
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoi,

ik heb op 21-10-2024 mijn ESPN opgezegd en op 14-10-2024 mijn wifi punt opgezegd (en inmiddels ook via DHL) teruggestuurd. Toch zijn beide in november en december afgeschreven. Ik heb hier ook al over gebeld maar het is toch december weer afgeschreven. Hoe kan dit en ik wil graag mijn geld terug wat ik teveel heb betaald en dat het in januari wel goed wordt afgeschreven. Alleen hetgeen wat ik wel heb. Zie abonnement. 

Graag reactie en hulp in een privé bericht. 

Beste antwoord door wvdh

Teresa van Odido schreef:

@wvdh Super bedankt voor de genomen moeite. Ik help je meteen verder! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie inderdaad dat de opzegging niet goed doorloopt. Ik heb dit nu aangepast, waardoor de opzegging compleet is. 

De extra kosten die je hierdoor hebt gemaakt, heb ik meteen voor je vergoed. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Daarnaast zal je ook een e-mail ontvangen met instructies om het oude wifipunt te retourneren. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het uiteraard graag! 

Dank je wel voor het regelen. Ik heb de emails ontvangen. Ik heb het wifi punt al geretourneerd via DHL. 

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 30 december 2024

Hoi ​@wvdh Vul vast al je gegevens goed in (zie mijn onderschrift) 

Bewijs van terugsturen via DHL mag je hier ook posten, maak je privé gegevens wel onzichtbaar.

Hopelijk heb j snel duidelijkheid. 

MVG.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 december 2024
Cristien schreef:

Hoi ​@wvdh Vul vast al je gegevens goed in (zie mijn onderschrift) 

Bewijs van terugsturen via DHL mag je hier ook posten, maak je privé tegens wel onzichtbaar.

Hopelijk heb j snel duidelijkheid. 

MVG.

gedaan

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 31 december 2024

Ik ben gelijk gaan kijken en zie inderdaad dat de opzegging niet goed doorloopt. Ik heb dit nu aangepast, waardoor de opzegging compleet is. 

De extra kosten die je hierdoor hebt gemaakt, heb ik meteen voor je vergoed. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Daarnaast zal je ook een e-mail ontvangen met instructies om het oude wifipunt te retourneren. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het uiteraard graag! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2024
Teresa van Odido schreef:

Dank je wel voor het regelen. Ik heb de emails ontvangen. Ik heb het wifi punt al geretourneerd via DHL. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen