Skip to main content

Graag beëindig ik per eerstvolgende mogelijkheid mijn Odido vast internet voor thuis aangezien ik ben overgestapt op het nieuwe Klik&Klaar. 

Helaas kan ik nergens een mogelijkheid vinden om dit online te regelen in de “mijn Odido” omgeving (wat overigens wél wettelijk verplicht is) dus dan maar op deze manier

Bel even de klantenservice,  zij kunnen direct een persoonvalidatie uitvoeren en daarna het abonnement beëindigen. Als je buiten je contract termijn bent is alleen opzegtermijn van 1 maand van toepassing. 


Bellen is op dit moment voor mij even geen optie. Vandaar hier online


Hallo @Pieter1973AMS 

Vul alle privé velden in je community profiel in, dan pakt een moderator je topic op zodra dat kan.


Hi @Pieter1973AMS, jammer dat je weg wilt maar gaaf dat je gekozen hebt voor Klik&Klaar. Geniet van dit nieuwe product! Ik zie dat je huidige abonnement buiten de contracttermijn valt. Dit betekent dat ik je abonnement als snelste met een maand opzegtermijn mag opzeggen. De datum zal dan 16-11-2024 worden. Mag ik dit voor je in orde maken?


Ja heel graag 👍🏻

bedankt Cheyenne!


Hi @Pieter1973AMS, ik heb het contract per 16-11 voor je opgezegd! Je ontvangt hier spoedig een bericht over. Veel plezier met Klik&Klaar. 


Reageer